poniedziałek, 1 lutego 2016

1.28 Próbne maturki cd

Wyniki z próbnych matur -podsumowanie
polski 84%
matematyka podstawowa 74%
niemiecki podstawowy 79%
biologia R 70%
chemia R 70%
matma R wstyd się przyznać :) ale maluutko :)
Także ten... ogólnie to jestem bardzo zadowolona.
A dzisiaj M. się uczy na jutrzejszy sprawdzian z biologii obejmujący calutką botanikę (+grzyby i protista) z kawusią w ręku of course.







W tym tygodniu czeka mnie jeszcze sprawdzian-kobyła z chemii (cukry, stereoizomeria, budowa atomu, hybrydyzacja, redoksy, termochemia, kinetyka i statyka, wiązania i reakcje w roztworach) -powtórki takie są... Będzie fajnie!
A na biologii ruszyliśmy dzisiaj z powtórkami z zoologi bezkręgowców...








Także lecimy po feriach z nowymi siłami :)


6 komentarzy:

  1. Mogłabys powiedziec co robisz do matury z matmy podstawowej i matury podstawowej z polskiego? Pozdrawiam, trzymam kciuki i czekam na odpowiedz
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! A więc tak: z polskiego nie robię nic specjalnego -żadnych arkuszy, żadnych dodatkowych powtórek, oprócz tego co powtarzamy na lekcjach. Trzeba natomiast przyznać, że mam genialnego polonistę, który świetnie nas przygotowuje i podejrzewam, że mój poziom umiejętności i wiedzy zawdzięczam w dużej mierze własnie jemu. Przed maturą chcę powtórzyć jedynie lektury ogwiazdkowane i gramatykę... W szkole mam matmę na poziomie rozszerzonym i z tego względu korzystam z książki Teraz Matura (poz.rozsz.) -jest ona wymagana i rozwiązujemy z niej zadania na lekcjach. Natomiast we własnym zakresie w zaciszu domowym rozwiązuję sporadycznie arkusze z mat.podst. i nic więcej! :)
    Pozdrawiam również :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka :) zauważyłaś jakąś różnice między arkuszami z biologii z poprzednich lat, a matura 2015? Moim zdaniem jest dużo trudniejsza... I nie wiem czy to kwestia subiektywnego odczucia czy tak poważnie jest?
    Pozdrawiam cieplutko
    /Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Tak, matury są coraz trudniejsze. Same zadania otwarte i mało czasu :/ Na tle poprzednich lat (średnio piszę ok 90%) poszło mi znacznie gorzej (ok 80%). Także różnica jest widoczna :/ no i w skali kraju, aby załapać się do 4% osób z najlepszymi wynikami wystarczyło mieć tylko 84%!

      Usuń
  4. Wow... Świetne wyniki jak na początek. Pamiętam, że na próbnych maturach z chemii i bio miałem odpowiednio 28% i 50%. Za to matmę, zawsze bez żadnego przygotowania powyżej 90%
    Widzę, że nieźle stoisz z ogarniętym materiałem.
    Powodzenia, Twoje marzenia na pewno się spełnią!

    OdpowiedzUsuń

3.98 Mówcie mi Pani Doktor!

 Niesamowite, jak te 6 lat studiów zleciało! Jeszcze nie tak dawno temu dostanie się na kierunek lekarski było moim wielkim marzeniem. A dzi...