niedziela, 13 marca 2016

1.36 Quo vadis?

Kolejny tydzień za mną. Tydzień, w którym wywalczyłam sobie brzuchatą piąteczkę z matematusi oraz pikną średnią na świadectwie (pięć i jeszcze troszkę ;) Powtórzyłam też ekologię i skończyłam caluśki materiał z chemii. I zrobiłam w sumie 3 i pół arkusza :P


Ze spraw poza szkolnych -udało mi się pobić własny rekord w układaniu Kostki Rubika, także M. jest szczęśliwa :D

Natomiast wczoraj postanowiłam, na które uczelnie będę rekrutować. I tak oto, w kolejności według której mi zależy są to: Poznań, Wrocław, Gdańsk, Bydgoszcz, Szczecin, Katowice (oraz opcjonalnie Kraków -jeśli matura z matmy pójdzie dobrze).
Pół dnia zabrało mi stworzenie tej listy -przekopanie połowy internetów, przeczytanie setek opinii o uczelniach, miastach; rozważenie odległości od domu. Jednym słowem: wszystkich za i przeciw. A wy macie już taką listę? Czym się kierujecie? Która uczelnia waszym zdaniem jest najlepsza? :)

8 komentarzy:

  1. A moglabys powiedziec jakie mialas oceny z przedmiotow konczacych sie w pierwszej klasie fiza, wok, pp, wos, historia? + z jezykow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Wos, pp, angielski 5; geo, HiS, inf, edb,wok 6, niemiecki i historia 4

      Usuń
  2. Wez jeszcze Łodz siostra studiuje a ja jestem z Wielkopolski i dzieki dogadaniu sie z uczelnia ma taki plan ze studjuje 3 dni a potem wraca do domu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w takim razie coś poczytać o tej uczelni :)

      Usuń
    2. A na pewno siostra studiuje na kierunku lekarskim? ;)

      Usuń
    3. A na pewno siostra studiuje na kierunku lekarskim? ;)

      Usuń
    4. Ja studiuję w Łodzi i potwierdzam :D

      Usuń
  3. Tak tak to lekarski

    OdpowiedzUsuń

3.98 Mówcie mi Pani Doktor!

 Niesamowite, jak te 6 lat studiów zleciało! Jeszcze nie tak dawno temu dostanie się na kierunek lekarski było moim wielkim marzeniem. A dzi...