sobota, 24 czerwca 2017

2.76 Ostatni weekend roku pierwszego

Noc z czwartku na piątek:
3.30 -czas pójść spać, kiedyś przecież trzeba
6.30 -czas wstać i dalej się uczyć...

Doczytałam nabłonki, rozwój zęba, coś z rozrodczego i limfatycznego. Pytania z zeszłych lat -przerobione.

15.30 -czas się zbierać, ogarnąć i pójść to napisać; jak będzie tak będzie
18.30 -po egzaminie; wstępne wrażenie? Może zdam...
19.30 -już z ekipą na mieście; zapewne ostatnie wspólne wyjście w tym roku akademickim, a może nawet ostanie w tym składzie w ogóle, bo część osób myśli o przeniesieniu się na inne uczelnie.
1.30 -czas odespać parę ostatnich nocy
...i tu zaszalałam, bo spałam do 8.30 :D

A plan na pozostałą część weekendu wygląda następująco:


Na początku tygodnia czeka mnie część praktyczna egzaminu z anatomii, a w piątek -teoretyczna. Trzeba się ostro wziąć do pracy, bo to już ostatnia prosta...

Do praktyk: 9 dni!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

3.98 Mówcie mi Pani Doktor!

 Niesamowite, jak te 6 lat studiów zleciało! Jeszcze nie tak dawno temu dostanie się na kierunek lekarski było moim wielkim marzeniem. A dzi...