Piszę do Was odrywając się na chwilę od przerabiania starych pytań z patomorfologii, z której egzamin już w przyszły wtorek. Nauka idzie mozolnie, tym bardziej, że nie darzę tego przedmiotu miłością... Potem w piątek ostatni egzamin -patofizjologia. I zaczynamy wakacje ;)
Do tej pory:
-farmakologia zdana i to z zapasem punktów ;)
-ortopedia -napisana i na pewno zdana, choć oficjalnych wyników jeszcze nie ma
Także co by się nie działo -jestem już na 4 roku studiów (jedynie niezdanie farmakologii skutkuje powtarzaniem roku) ;) Teraz tylko powalczyć o wolny wrzesień i w końcu odpocząć <3
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)
3.98 Mówcie mi Pani Doktor!
Niesamowite, jak te 6 lat studiów zleciało! Jeszcze nie tak dawno temu dostanie się na kierunek lekarski było moim wielkim marzeniem. A dzi...
-
Moje OKE zaskoczyło i wyniki ukazały się szybciutko, niedługo po północy. Rejestracja, ładowanie. Serwery ledwo zipią, powietrze w pokoju gę...
-
Niesamowite, jak te 6 lat studiów zleciało! Jeszcze nie tak dawno temu dostanie się na kierunek lekarski było moim wielkim marzeniem. A dzi...
-
Trzeci rok studiów zdecydowanie różni się od dwóch pierwszych lat. Jest trochę takim rokiem przejściowym -przedmiotów teoretycznych jest cor...